Audio Video Show jest największą w Europie, po High End w Monachium, wystawą prezentującą najnowsze urządzenia audio i video: słuchawki, telewizory, projektory, głośniki,urz ądzenia i systemy audio, zorganizowaną, jak w minionych latach, w 176. pomieszczeniach PGE Narodowego oraz hoteli
Golden Tulip i Radisson Blu Sobieski.
W 26. edycji (25–27.10.) uczestniczyło180 wystawców, prezentujących niemal 1000 różnych marek sprzętu audio-video. Obejrzało go, a wiele wyrobów sprowadzono tylko na tę wystawę, 20 tys. zwiedzających, którzy mogli osobiście zapoznać się z ich możliwościami: dotknąć je, a niektóre nawet wziąć do ręki czy założyć na uszy, ale przede wszystkim posłuchać i… usłyszeć jakiej jakości jest emitowany przez nie dźwięk. – Od początku stawialiśmy na bliski kontakt z produktem, tak jak jest to zorganizowane na wszystkich imprezach high-end na całym świecie – podkreśla Adam Mokrzycki, współzałożyciel i organizator wystawy, właściciel założonej w 1997 r. firmy. – To różni te targi np. od Międzynarodowego
Salonu Samochodowego w Genewie, czy innych znanych targów motoryzacyjnych, na których możemy
tylko popatrzeć na nowe modele Bugatti, Ferrari, Rolls-Royce’a, Lamborghiniego, McLarena czy Aston Martina, bo nie pozwolą nam usiąść w nim za kierownicą!
Jerzy Bojanowicz
Czytaj więcej: https://www.sigma-not.pl/publikacja-151630-topowe,-ale-i-dla-ka%C5%BCdego-przeglad-techniczny-2024-11.html