Możliwe są też inne moduły reklamowe po uzgodnieniu z redakcją.
Do pobrania:
Specyfikacja techniczna
Plik reklamy powinien być przygotowany w formie elektronicznej jako:
- Plik zamknięty: TIF, JPG, EPS, PDF, PS (composite)
- Plik otwarty: Adobe Photoshop, Adobe InDesign, Adobe Illustrator, CorelDraw
Dla wszystkich formatów obowiązuje:
- kolorystyka CMYK,
- rozdzielczość min. 300 dpi,
- załączone pliki czcionek, czcionki dołączone lub teksty zamienione na krzywe,
- tekst czarny powinien być zapisany tylko w BLACK-u (C 0 % M 0% Y 0% K 100%),
- reklamy muszą mieć znaczniki drukarskie „pasery” oraz linie cięcia, które mają znajdować się poza obszarem spadu.
W przypadku niedotrzymania tych warunków wydawnictwo nie gwarantuje zgodności kolorystycznej i graficznej reklamy z przesłanym projektem.
Sposób dostarczenia materiałów do redakcji
- e-mail: redakcja@przeglad-techniczny.pl,
- za pośrednictwem dowolnego serwisu do przesyłania plików, np. www.wetransfer.com.
Kontakt w sprawie reklamy
Martyna Jachimowicz
tel. 663 311 966
e-mail: m.jachimowicz@sigma-not.pl, redakcja@przeglad-techniczny.pl
Dział Reklamy i Marketingu
ul. Ratuszowa 11
03-450 Warszawa
tel. 22 827 43 65
tel. 604 528 865
e-mail: reklama@sigma-not.pl